Redupex – Nowa nazwa, która znów wprowadza klientów w błąd

Twój adres e-mail (wymagane pole świetlne)

Fito Spray to domniemana pomoc w odchudzaniu, która powinna zapobiegać atakom głodu poprzez rozpylanie do ust. Produkt obiecuje utratę wagi do 40 kg. Ponieważ spray składa się głównie z witamin, jednak efekt może być zaprzeczane z składników. Ponadto istnieją również wątpliwe metody sprzedaży, a co gorsza, fałszywe zdjęcia reklamowe rzekomo udanych klientów, które nigdy nie istniały.

Za produktem kryje się polska firma, która oferuje szeroki wachlarz tych rzekomo cudownych lekarstw:

Produkty te nie są jednak wspierane przez firmę zajmującą się zdrowiem czy kondycją fizyczną, ale przez agencję internetową White Dot Seo, która specjalizuje się w szybkim udostępnianiu stron internetowych Google.

To, że niekoniecznie jest to związane z filozofią poważnego odchudzającego lekarstwa, powinno być dla każdego oczywiste. Struktura firmy jest prawie zawsze bardzo podobna do struktury tych firm, jest to po prostu próba sprzedaży jak największej ilości produktów poprzez celowe oszukiwanie klientów.

Ostatnio odkryliśmy praktycznie identyczną konstrukcję z Czekoladą Slim i “agencją reklamową” AdCombo. Tutaj osoby odpowiedzialne w Rosji są zlokalizowane i oferują poza produktami wyszczuplającymi również różne inne produkty, np. przeciwko żylakom, kremy do twarzy, produkty przeciwstarzeniowe oraz preparaty zwiększające siłę działania i przedłużające penisa.

Na Google znajdziesz również wiele zdjęć z innych portali konsumenckich, które nie są podłączone do produktu Fito Spray.

Podrobione wiadomości o aptece są również zgłaszane kilkakrotnie, na których produkt jest błędnie opisywany i promowany jako zalecenie zdrowotne i promocja. Na stronie fitospray. eu projekt czasopisma kobiecego “Brigitte” jest nawet sfałszowany, aby wzbudzić zaufanie do klientów płci żeńskiej.

Fałszerstwa te powinny wywierać poważne wrażenie i rozpraszać uwagę od rzeczywistej nieskuteczności. Samodzielnie z powodu tych bardzo wątpliwych metod reklamowych należy odradzać kupowanie i wierzyć w opisane metody działania.

Niepokojący jest również wyraźny proces sprzedaży. Dostawca próbuje zmusić potencjalnych klientów do zakupu za pomocą licznych trików psychologicznych. Presja czasu w sprzedaży odgrywa tu główną rolę. W Niemczech ta metoda reklamy jest nawet zakazana przez prawo konkurencji. Daje to klientowi wrażenie, że ma tylko kilka chwil do zamówienia produktu. W późniejszym okresie nie byłoby to już możliwe i ze względu na niskie zapasy istniałyby długie czasy oczekiwania. Powoduje to ogromną presję czasową na klienta, może nawet zrezygnować z niezbędnych badań nad ewentualnymi skutkami ubocznymi i będzie żałował jego zakupu później. Ponadto cena 39 EUR nie jest bez znaczenia. Ponieważ nigdzie nie da się znaleźć dokładnych informacji na temat ilości treści, cena wydaje się być dość arbitralna i nieuzasadniona. W ten sposób klient nie ponosi żadnych miesięcznych kosztów.

Składniki są wykonane z naturalnych składników jagodów goji, ekstraktu z mango, jagód acai, garcinia cambogia i zielonej kawy. Fakt, że aktywne składniki aktywne Garcinia Cambogia i zielona kawa są całkowicie nieskuteczne w odchudzaniu produktów już od pewnego czasu udowodniono. Przedstawiliśmy tutaj skandal na temat fałszywych badań nad zieloną kawą.

Garcinia Cambogia Extract stał się od wielu lat nowym trendem w odniesieniu do składników produktów wyszczuplających. Roślina tropikalna znana jest jako tamarind i zyskała zainteresowanie mediów dzięki promocji amerykańskiego lekarza telewizyjnego dr Oz. Od tego czasu pogłoski o tym, że Garcinia Cambogia będzie aktywnie pomagać w procesie odchudzania się. Od tego czasu amerykański lekarz wielokrotnie był zagrożony przez American Medical Association cofnięciem licencji lekarskiej, ponieważ regularnie wykorzystuje swoją sławę do reklamowania produktów i metod nienaukowych z przyczyn czysto finansowych. Po stwierdzeniu nieskuteczności enzymu zawartego w roślinie, wystąpiło również kilka działań niepożądanych. Dwukrotnie więcej osób cierpi na bóle żołądka i choroby jelitowe niż osób, które nie zażyły produktu.

Zielona kawa to termin używany do opisu ziaren kawy przed paleniem. Są one również reklamowane w Fito Spray jako cudowne lekarstwo na odchudzanie. Jednak fakt, że tak się nie dzieje, a nawet powoduje poważne uszkodzenia narządów i choroby sercowo-naczyniowe, został potwierdzony w ostatnich latach przez coraz więcej badań naukowych. Ponadto badania nad skutecznością zielonej kawy zostały celowo sfałszowane i zmanipulowane. Lekarze przestrzegają nawet przed jedzeniem i piciem alkoholu.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *